Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Sunday 31 August 2008

Salam Ramadhan Al-mubarak

Salam Ramadhan untuk semua kawan-kawan, pembaca blog yang tak best ni, silent reader
( annonymous) yang sellau bg komen tanpa nama..tq..dan semua umat islam yang menyambutnya. Semoga ramadhan kali ni akan membawa sinar kebahagaian dan kebaikan untuk kita bersama amin...

9 comments:

Helina said...

salam ramadhan too! aku pembaca setia...

aku soq makan cokodok je ni ngan air kosong 1 liter... harap aku kurus pas sebulan ni.. hehe

missselfridge said...

helen...sama la ,.aku nk amik time pose ni merangkap nk kuruskan badan..hehhe bukan nk tambah pahala..apa la aku ni..kikikiki

dal said...

salam ramadhan juga..

helen.. cekodok ada byk lemak ler sebab deep fry hihih

Anonymous said...

Salam Nurul & Am,

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak..

Macam mana suasana Ramadhan kat Belgium? Harap2 terasa juga meriah seperti kat UK ni..

Salam dari kami seluarga
Insyirah & Family @ Notts

missselfridge said...

dal..insyirah n family..

ok la kot raya sini..ni first time,,yep uk lg best kot..hehhee..rindu uk sbnrnya ..huhuuh

Zara in Germany said...

nurul...selamat berpuasa...

sbb bukak lambat, aku pun kna bgn sahur...benda yg aku slalunya skip.

Red,Gold n Green said...

salam ramadhan...

niza said...

salam ramadhan for both of you.

missselfridge said...

zek..aku pun mcm ko..mcm susah ati buka lmbt..

aret..niza..u both too..