Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Tuesday 30 September 2008

Raya esok

ler..kami rupanya raya esok gak..kikikikii..ingtkan rabu..rupenye selasa..huhuhu..last puasa la td rupanya..

12 comments:

SNS said...

itula terkejut kan...

missselfridge said...

sgt..langsung aku kemas umah walau takde tetamu pun..ti aku nk wat open house..je,put tau nabil..hehehe..aku wat nasi impit sat td..esok aku wat kuah kacang n soto..hahahaa,,ko cene?

SNS said...

aku tunggu jer org jemput pi rumah :p
tp sabtu ni ada pot luck raya gathering malaysian muslim assoc kat sini, aku ingat nak bawak rendang daging... takpun epal pie..heheh pokok epal aku sgt byk buah sehhh

tik said...

hehehehe.. tik raya hari rabu.. nasib baik.. kalu tok berdebar jah.. satu benda tok masok lg. anyway.. selamat hari raya dan maaf zahir dan batin.

Nihlah Insyirah said...

Salam Nurul & Am..

Salam Aidilfitri dari kami di Notts buat Nurul sekeluarga di Belgium..

Kalau citer kat org kampung pasal raya kat Belgium.. waa, mesti diorg takleh bayangg mcm mana :D
Belgium pun orang tatau kat mana :) hehehe

Apa-apapun, semoga berbahagia bersama insan tersayang di hari lebaran :)

Zara in Germany said...

apple pie ajela nabill...mesti ramai org wat rendang dah. aku tak pi mana pun. seme org jauh2...bajang pun demam panas lak

missselfridge said...

tik..sama la..maaf zahir batin..

paklah n ana..salama aidilfitri gak..org kampung felda kot cam tu..heheheh..tp org kg skng dh ada IT la..kdg org keje bandar pun tak tau pasal geografi ni sgt2..hehhee

zek..aku masih di rumah.hahaha

Natrah &Helmi said...

aku dah tak larat nak wish Selamat Hari Raya kat ko, anyway..selamat hari rayalah..minta ampun dan maap banyak2..nantikan kedatangan kami!!:)

Red,Gold n Green said...

nurul..selamat hari raya, maaf zahir batin

aziz-saad said...

Nurul.. Salam Aidilfitri

Yang taktau Belgium tu sayaa laa kott, heheheh :D takleh imagine aumatically bila sebut Blegium ni.. kenalaa buka google map

Apa-apapun, raya bukanlah segalanya kaann dalam hidup kita. Yang penting boleh belajar & capai matlamat utama datang ke negara orang ni.

SNS said...

salam nurul, just to let u know, aku dah tutup main blog aku sementara waktu.. till a new one comes out.. adios. walau apa pun aku tetap pengikut setia blog ko...peace!

missselfridge said...

natrah..aku pun..maaaf zahir batin k..hehehe

are-t..salam aidilfitri kat ko gak..

paklah ..takpe byklg geografi kita kna buka map google yg membantu tu..

nabi..patutla aku klik blog hang takleh..ok cepat2 sikit siapkan blog baru hangtu..meroyan aku ilang satu link nk baca..bahaha