Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Thursday 28 August 2008

Lepat pisang













Lapar tadi..so ended up buat lepat pisang untuk minum petang..
for the recipe plz click here

16 comments:

Helina said...

waaa dah pandai wat lepat pisang ... hehe

missselfridge said...

helen..aku rasa byk benda aku dh pandai wat bab2 masak..wekekkee

Red,Gold n Green said...

pasni, balik mesia bukak cafe kat usm...mesti laku:)

missselfridge said...

aret..aku buka gerai depan umah la lg sennag..hehhee

Red,Gold n Green said...

wokeh..nanti habaq..aku pelanggan pertama beli nasi kerabu hang,,,heheheh

missselfridge said...

aret..set,,lega aku takyah cr keje balik mesia..kikikiki

Suhaizi said...

takde daun pisang laar huhu
karang guna kertas jek hehe

missselfridge said...

zie..hang guna ja aluminium foil try..kakakaka..

Helina said...

haku nak lipat kain pun tak reti tambh nak wat lepat kekekke

missselfridge said...

helen..lipat kain tu paberet aku..aku leh wat seperfect mungkin..kikiki

A Journey To Remember said...

peberet i tuh.. tp sepjg duk sini xpenah buat.. huhu..

missselfridge said...

dh nak balikkan korang?mesti besh bantai mknan kat mesia..

Natrah &Helmi said...

Wow Nurul, macam2 masakan dah ek, jangan lupa hidang semua yang ada kat blog nie bila aku serang Liege nanti!!!

missselfridge said...

natrah..ko dtg dulu la br aku masak leh?kikikiki

-dal- said...

wah Nurul.. sgt mengkagumkan.

missselfridge said...

dal..hi..lama ko menyepi?hehehe..