Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Monday 11 May 2009

Sembang- sembang bodoh

Daily dialogue between Am and I. I asked this question repeatedly.

Wifey > Ling, I gemuk tak sekarang?

Hubby > silent without saying a word.

Wifey > Linggggg..I gemuk ke sekarang?

Hubby > Mmm..susah nak jawab..kalau I jawab seme jawapan I akan salah.

Wifey > Ok..U jawab I tak tanya dah lepas ni..I janji..

Hubby > Betul janji?tak tanya dah sampai bila2 ok?

Wifey > Ok..betul ..janji.

Hubby > Gemuk..tp sb pregnant ok la..pas deliver kita kuruskan kat gym ok?

Wifey > Okay..tp I kuruskan?

Hubby > senyap sb malas nk layan..

After a few hours later..

Wifey > Ling..I kuruskan?

Hubby > terus menyepi tanpa jawapan.

Kesimpulannya..aku gila..aku tau aku gemuk..tp nak jugak am kata aku kurus..sampaikan dia serba salah nk jawab..langsung senyap tiap kali aku tanya soalan ni..and janji hanya tinggal janji..aku terus bertanya berulang kali bila mana aku rasa nak tanya..hahahahahah

2 comments:

Zara in Germany said...

haha ko mmg kurus la nurul....

Nurul said...

z..tq..hahaha ko la org pertama kata aku kurus di waktu skng..hahahaha