Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Saturday 17 January 2009

soalan yang sama..

setiap hari satu soklan yang pasti aku tanyakan pada am, 'you sayang I tak?'..hari2 soklan ni aku tnyakan rasanya dlm 10 kali kot...and everytime aku tanya, jawapan am mesti 'sayang'. Tapi soklan aku tak abis sampai situ je..ada lg sambungan mcm drama bersiri Eastender lak..yang takde penghujung..soklan susulan aku ialah, 'u sayang I byk mana?' sah 2 lah jenuh si am nak jawab..tapi dengan pasrahnya dia jawab..'banyak'...aku tanya lagi..'ye la byk mana?'..hehehe..dia akan jawab sambil tunjuk sukatan kat jari dia..'byk ni,katanya'..alahai keciknya sejengkal je..tapi tu la katanya...kasih sejengkal tapi sanggup diduga lautan dalam demi kasih itu...terkesima aku..hehehe tapi yang pasti soklan ini akan aku tanyakan pada am hari2..sampai aku muntah aku rasa..takpala..sape lagi nak sayang aku lebih2 kalau bukan am..hehehhee..nasib badanla dapat bini byk songeh...

No comments: