Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Tuesday 7 April 2009

week 25

week 25, nothing much yang berbeza..cuma bole rasa baby semakin berat..tido malam dah kena lay on the left side ..before ni only sebelah kanan je..agaknya baby dh mula mengkontrol area kiri lak..dah besar la maknanya tu..kalau lambat makan mula la dia menggelpar mcm kebulur sgt2..nak tak nak kena la bangun makan and after that baru tendangan dan adengan menggelepar dari baby akan stop...alahai..kecik2 dalam perut pun dah demand ye? sabo aje le..

Berat aku so far 63kg..the most berat yang aku pernah gain sepanjang life aku..Memang tak selesa la..Nak berjalan rasa berat..seme keje jadi lambat and cepat mengah..kalau baca quran macam nak terputus2 nafas...semput..huh..macam mana la bila dh sarat esok..tak leh imagine..

Apa2 pun aku suka sebab baby aktif maknanya dia sihat..duk diam2 ye baby..dah sampai masa baru keluar..tp jangan overdue lak..keluar awal seminggu dua takpa...hehehhe..Okla ekceli skrg tgh plan and pikir nak wat apa and nak beli apa hadiah untuk bakal papa baby pada 10 april ni..masih mencari idea..nak bake cake tapi malassssss sgt..tp tgk la...mcm nak try wat cupcake yg cun2 tu...silap2..aku beli hadiah n kek je..abis cite..idea...idea..mana ko?sighhhhh!

4 comments:

dal said...

Nurul entah kenapa tiap kali kau buat entry pregnancy week aku rasa seriau. Macam ngilu jer rasa perut. Over betul aku hehehe

Nurul said...

hahahaa..dal..jgn seriau..aku dulu pun mcm takut je..tp bila dh alami sbnrnya rasa tu sgt bestttt...tak dpt nk cite..especially bila ko dpt rasa n tgk baby gerak.bonding tu bestttt.besala tu..bila dh turn ko nnti aku sure ko akan sgt happy..nikmat mnjadi seorang ibu..hrhehhehee

MsN said...

nurul, ko letak reben kat perut ko..baby yg bakal lahir tuelah hadiah tuk Am tahun nie:)best of the best..

Nurul said...

natrah..tu aku plan nak wat utk pregnancy photoshoot aku nanti..wat proper shoot ..utk simpanan kami la kan..ngeh3..nway good idea though..likeee