Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Sunday 17 July 2011

Little thinker

6 comments:

areT said...

pandai buat mimik muka dah haris nih:)

Nurul said...

dah pandai mcm2 aret..kalau aku ckp smthng dia soal aku balik..mcm aritu aku ckp haris stays n sleeps with papa ok..then dia soal aku balik, 'mama?' aku jawab mama is browsing internet..skali dia jawab..no haris sleep mama hahaha..am kata padan muka aku kekeke

areT said...

heheh..bijak betul budak haris ni

Nurul said...

aminnn, masin mulut ko aret..budak br belajar nk bercakap aret..so cute ..ko tnggu la iman nanti asik nak gelak je..penawar sungguh kekkkekee..

Ayu Ikhwani said...

Kak Nurul, gambo ni sgt la menunjukkan muke kak Nurul.. klau sy tatau ni anak sape tp nmpk dia kat mane², mesti sy tingt kak Nurul

Nurul said...

ayu-ye ke?sejuk hati dgr kekekke..sblm ni ramai kata am je hehee