Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Friday 29 June 2007

Keinsafan sebelum ajal

tadi aku jengah blog kawan aku nor..aku terbaca pasal turning point norkumalasati ni..aku rasa sayu je so aku decide letak link kat blog aku..linknya..
http://www.damaitv.com/material.php?cat=agama&id=4282
bukan apa next time aku akan je tgk lg klip norkumalasari ni tentang penghijrahan dia ..aku berharap aku akan je sempat bertaubat dan sentiasa akan berpeluang belajar agama dari masa kesemasa dan semoga aku cepat kepangkal jalan jika aku terlalai..insyallah..aminnn

1 comment:

Red,Gold n Green said...

nurul..tiba2 aku rasa mcm nak solat asar skg..hehehehe