Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Thursday 14 June 2007

Aku sebagai perempuan dan isteri yang insaf sekejap

Tetiba hari ni aku rasa macam nak menulis pasal pengalaman aku sebagai isteri kepada am..dulu masa aku bujang aku rasa macam nak kawin..ye la umur aku makin meningkat so aku ala2 depress setiap kali kawan2 aku melangkah ke alam perkahwinan.Bagi aku masa tu kawin akan selesaikan masalah aku..sebenarnya bila aku dah kawin baru aku tau lagi besar n byk tanggung jawab..memangla ada masalah aku settle tapi masalah lain tetap ada.Macam masa bujang aku tak nak masak ke apa ke, apa aku peduli sb aku tak pk sesape.skng ni aku kalu tak masak rasa bersalah kesian laki aku lapar..hehhee..dulu kalu aku tidur takleh org kacau and bising2..aku mesti angin satu badan.sekarang dah kawin kena pasrah dikacau..hahahha..gelak jahat...tp malam td ada satu insiden yg aku rasa sgt nyesal bila aku bangun pagi ni..mcm ni..laki aku semalam dh dpt flu..kalu b4 ni dia demam aku mesti bangun mlm2 bg dia ubat..tp semalam aku ngantuk sgt2..aku dgr la dia kat sebelah aku masa tido mcm tak leh tido ye la selsema and rupanya dia nak demam dan tetiba aku dgr dia bangun pi dapur.aku buat bodoh je and tido sampai pagi..rupa2nya bila aku kejut dia tadi dia ckp tak larat nk bangun pi sekolah sb dh nak pagi br leh tido..kesian dia bangun pi dapur mlm td pi amik ubat sendiri.apa la aku ni.pentingkan tido sampai tak tolong laki aku yg ala2 badan dh panas sb demam.pengajaran nya..after this kalu laki aku sakit aku akan je bangun sb kalu aku sakit laki aku tak layan aku akan je menangis dah macam budak pun ada..ok la sekian,so my hubby moga cepat sembuh.

2 comments:

Anonymous said...

musim demam kot skg nie ek....aku pon baru baik demam...huhuhu

Anonymous said...

aku rasa la nor..aku asyik flu je