Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Wednesday 15 October 2008

Another year of Mon Anniversaire..13th October..

bon anniversaire à vous
bon anniversaire à vous
bon anniversaire à Nurul
bon anniversaire à vous...

Well, the song that people always sing during the birthday celebration. My friend sang the song to me, when we met yesterday evening. I was happy at first..but when she asked the age of mine, awkwardly I said "trente"..huhuhu.. It could much better with the number two instead of three..



Despite being busy with entertaining my friend, we still had time to celebrate my birthday. I hope it was not too late to wish thanks to my husband and friends for the lovely gifts. Well, thanks to Am for the roses, card and Calvin Klein lingerie set. I know it costed him a bomb, and truthfully I can say that, the CK lingerie is the most expensive lingerie I have ever had. Nevertheless, since I celebrated my birthday once a year, so... no regret then..hehehe. Besides that, thanks to Faz for the parfume and pyjamas. And thanks to Laurence for a bouquet of roses, card and crystal plates. Not to forget thanks to Steph for the necklace..I really like them to bits!. Lastly, thanks to my beloved family and my dear friends for very well wishes. I really appreciate it so much.



Now, I am officially turn 30 year old...The number of three in front of my age creates a mix feeling inside me..I am getting older and wiser, unfortunately until now, I never achieved something that I can be proud of myself! especially in my carrier wise. Oh dear! At this moment, only one thing is keep lingering in my mind , which is I really hope that Am can finish his PHD as soon as possible. So that, I can think about my carrier path soon.It does not matter what the thing is or are. Frankly,I am still searching for something that I really want to do in my life. To nourish the eager feeling in this matter is not as simple as it sounds though!. Hopefully, I will get what I always wanted in my life before turning 35.insyaAllah..amin..

16 comments:

SNS said...

wahh happy birthday. itula tahun ni punya birthday paling mendebarkan sbb nak masuk 30 kan. hehehe... bestnya dpt byk hadiah... ur family n friends must love u so much :)

missselfridge said...

nabil..tu la..30 mcm tk best je bunyinya..huhuhuh..tu la family n frens..tq so much..huhuhu..

ainzoo said...

Happy Birthday to you...aku ni, 30 tahun pun lom ada pape lagik... syukur la apa yang ada..walopun sbnarnya, aku nk lebih dari ni huhu... xpe la..smg kita sama2 dapat apa yg kita hajatkan. Amin.. Berdoa pada yang Esa..Hanya Dia penentu segala...

Red,Gold n Green said...

syoknyer dpt hadiah kan....takpe nurul...tak kisah la umur braper pun yang penting...keberkatan hidup...kab b rho kab alif ta nun...heheheheh

missselfridge said...

ain..at least ko tgh wat phd and kerjaya menunggu,,huhuh

aret..tu la aku harap2..keberkatan..aminnnnn

Anonymous said...

kak nurul..epi besday 2 u..sowi tak sempat nak beli kek sbb kedai kek bukak lambat..huhu..takpa nanti dtg manchester faz wat kek ye..anyway thanks a lot for your warmest hospitality...sgt best dok umah kak nurul and bak kate eisya..'beauutifull!' -faz-

Azlina said...

NURUL,

Happy Belated Birthday!!!

onenadiana said...

Nurul,
Happy 30th Birthday!
Nombor 3+ kat depan tu tak penting pun. Janji heppi selalu dan yang paling penting.. ramai yg sayangkan ko :-)
Aku doakan ko selalu gembira, sihat dan mencapai apa yg dihajati.
Take care.

missselfridge said...

lin and diana..tqqqq..doa2kan aku cepat dpt apa yg aku nk k..tqqqqq

Zara in Germany said...

nurul weiii rindu nak sembang dgn hang...busy ler plak aku ni...mencii...heheheh

aku thn ni dpt satu present aje, bajang kasi...takde sape sayang aku melainkan dia wekekeke....

missselfridge said...

z...aku pun..disebabkan aku takde kawan kat skype melainkan ko..and ko busy langsung aku uninstalled skype..guna ym je skng..tu pun jarang online..huhuhuh..ti aku bg besday present ko thn depan..hehehe

Zara in Germany said...

nurul...takpela lps ni aku on ym aje....leh sembang dgn hang huhu

wei jaket tu dh sampai ke lom?

missselfridge said...

qokey..isk isk nmpk beno hang tak online skype lg ..aku left msg bgtau yg jaket dh sampai..on 13..kena2 ngn besday aku..wei..semalama ku dh transfer...kalu clear bgtau k..

Zara in Germany said...

wei aku onlinela ari ni kat ofis...but takde pun mesej sampai....aku bawak laptop aku kat ofis ari ni, so satu utk leisure satu utk keje heheheh poyo yak poyo...esok aku on ler ym...ptg ar ko tghr baru bangun huhuhu

missselfridge said...

ler tak dpt la maknanya tu..takpa..apa2pun dh selamat jaket..wei esok aku takde la..aku p th ehague..tido sana..sabtu ptg br ada umah..

Rayyan Haries Ean Rael=R.H.E.R said...

salam,

hepi bufday... =)

banyak nye hadiah...besyh2 pulak
(0_^)

btw, i change the link for my new blog to:

rher.blogspot.com,

there is no longer rherwrite.blogspot.com

fyi, my primary blog is still thebigsmallboy.

take care ya!