Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Thursday 4 October 2007

countdown to eid cum my birthday...

hehehhe..since are-t contdown the eid..so i will countdown the eid cum my birthday..first day ever in my life my birthday in the same day with eid...so my buddies friends...ingat raya..ingat birthday aku..bole???kikikikii..i am preparing nothing for this coming eid..but i am planning to celebrate eid in Leeds at Che Nad's house...i'm looking forward to it since she told me how merrier it was during the eid in the previous years...so we might be there a day before eid or first day of eid...whatever it is i miss eid in malaysia..my family, friends..huaaaaaaaaaa..dengar lagu raya lagi la menambah derita..huaaaaaaaa...bestnya as dah balik...isk isk..isk..ok la nanti akan diceritakan lagi kes sambutan raya ni...

13 comments:

Helina said...

nurul..cek nad might be going to liverpool beraya rumah En Shirazz kak yin.. hari raya ke brp donno lar lupa nk tanya.. ko pegi la sama.. kenal kan? AM kenal sgt la..

Red,Gold n Green said...

waw nurul...syok la beraya di perantauan..'dendang perantau'-p ramli...mmg la miss kat mesia..tp ni kan new experience, so enjoy it...btw...klu p umah che nad dan kak yin..kirim slm kat depa ek

NoRMaTSuE said...

sama kim salam kat kak Yin gak....bagitau dier aku sgt jumpa parents dier time p ezyan (jiran dier rasanyer) nyer wedding =)

che nad said...

Aku raya pertama n kedua ada di Leeds. Tunggu Bell dtg Leeds nnt baru pi raya ke rumah Shiraz. Tapi tak bagitau lagi la yg kami nk datang beraya. tp dia ckp, nk datang just tell him je la...

hampeh pak cik tu ... kasi email add jer. nk dtg beraya pun nk kena harus email2 ke..? tepon je kan senang....

che nad bz bee said...

nurul.. takbir raya kat blog ko ni memang sgt la menyeksakan jiwaku... huhuhuhuuuuuuu.... aku mmg sgt tak nak dgr anything related to raya supaya takkan rasa suasana raya tu sbb nk membzkan diri,tp.. terpanggil to hear those on ur blog. adussss..! now sudah rasa mood raya.

missselfridge said...

nor..are-t..helen..hehehe aku pasrah..

chenad..wow hang ada blog tak?meh la address..aku sgt nk beraya cuti ni..penat la keje..cheewah..eh bell tu aku kenai tak?

che nad bz bee said...

aku tak de blog, tak de frenster, tak de myspace, fotopages etc semua2 tu aku tak dak. sbb mmg tak cukup masa le nk write up leisurely n tak tau nak tulih ape pun sgt.

Nurul.. Bell tu Siti Nabilah classmate masa kat mekanik dulu... ena kenai le... sangatttttttt...!

lama dah aku tak guna perkataan 'sangat' itew...

missselfridge said...

wow aku rasa mcm kenai..anak dr shukri itew kan?aku ingt dia nk kawen ngn budak civil si sanif?aku silap rupanyerrrrrrr.....wow che nad ko kena start guna sangattttt bila jumper nnti..kikikii

Helina said...

sgttttt kena cek nad.. geng 'sgt' skrg hehehe

iDa said...

Nurul,

selamat hari raya and happy birthday in advance... hehehe....

shiraz ngan kak yin tu dah ada anak lom?? hehehe...teringat kat shamsul...sapa kenal pakcik tuh??apa citer dia sekarang???

AsLiNa said...

nurull,, happy belated bdayyyy.. sori lambat wish..

missselfridge said...

as..lum belated lg la..raya pertama besday aku..


ida..tq........pasal kak yin tu kena chenad yang jawabkan..chenad..sila2..hehehe

che nad said...

nurul: akan ku gunapakai perkataan 'sangatttt' itew ulang2 kali nnt aku jumpa ko nurul. btui ar lama dah aku x guna 'sangatttttt'.

ena: yelah.. geng sangat... kihkihkih.. (weh! kami dpt email ucapan selamat hari raya dr nizam...)

ida: hari tu masa aku jumpa shiraz kat edinburgh, teringin nk tanya pop-out question tu, tp rasa macam tak sesuwai dgn function hari tu. so, nnt2 lah aku tanyakan dia dah ada anak ke blom. soalan yg macam mana sangattt sesuwai utk ditanyakan eh? Ida.. shamsul tu aka panjang jugak kan...? ntah.. x dgr citer terkini.

nurul: on hari raya n ur bday nnt jgn lupa bawak kek hari jadi sekali eh? kita celebrate. aku buat laksa johor weh raya nih. yg lain2 jemput datang rumah terbuka kami....