Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Monday 9 July 2007

A letter from my mum..

This evening i received a parcels post by my mum, as usuall she sent us groceries from Malaysia . What are so special about the parcels for this time?while it just a parcels.The answer is because my mum insert a special note for both of us...When i read it, i can't hold myself..sudenly my tears burst out.I miss you mum and dad, my family and all.i miss u all soo much..i hope we will have a chance to meet again...let nature take its course and i hope faith and happiness will be ours .I think it is better for me to jot down it here....

Niey,

Jagalah diiri baik-baik ditempat orang. Pandai-pandailah bawa diri. Jagalah rumahtangga sebaik-baiknya. Sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula kita manusia.

Niey, dalam rumahtangga perlu banyak bersabar, bertolak ansur, saling sayang-menyayangi. Emak ingin melihat rumahtangga anak-anak emak bahagia. Itu sahaja.

Niey, doakan emak dan ayah sihat semoga Tuhan dapat pertemukan kita lagi.

Sampaikan salam emak pada Am.Emak sentiasa berdoa agar Am berjaya.

Sekian, terima kasih,harap dapat berjumpa lagi.

Emak sayang kamu semua.

Emak

7 comments:

Anonymous said...

nurul, aku baca pun rasa nak nangis..

Anonymous said...

AS AKU BUKAN TAKAT AK MENAGIS..MMG SGT MENANGIS..aku rindukan parents aku la..sgt22222

Anonymous said...

Nurul...aku dulu pon sgt...setiap kali baca sesuatu yg dtg dari mak aku...x kisah la surat, email, kad...mmg akan menitik air mata...n emosi rasa nak balik

Anonymous said...

sgt nor...aku rasa sedih sgt ,,aku tak tau mcm ne..

Anonymous said...

nurul..aku ni wlupun nampak macho...dalaman aku sgt je x macho...tiap2 hari je nangis...luka di hati org tak tau....takpe nurul...be happy, u go girls

Anonymous said...

nurul...aku pun sedih bacer surat mak kau nih...sabar yer nurul...dugaan mengajar kita erti kehidupn...moga ko ngan am selamat kat sana...

Anonymous said...

fid..tq sooooo much