Cherries

We have been to

Italy -Rome, Venice, Milan, Como Lake, Bellagio, Florence, Bologna. United Kingdom -The whole Kingdom including scottish land. Belgium France -Paris, Lille, Calais, Metz, Nancy. The Netherland -Amsterdam, Utretcht, Roermond, Mastricht, Rotterdam, Zaans schans, Velondam, keukenhof etc. Chez Republic -Prague. Slovakia -Bratislava. Hungary -Budapest. Austria -Vienna, Salzburg. Switzerland -Basel, Zurich, Interlaken Lake, jungfraujich, geneva, brig, lausanne, Lugano Germany -West and East Germany except Munich. Luxembourg United States of America -San Francisco, Hawaii. Poland -Warsaw and Lodz Spain -Madrid, Cordoba, Seville, Granada, Barcelona Turkey -Istanbul Singapore Russia -st.petersburg and counting...

Adds

Saturday 8 September 2007

I'm backkkkkkkk



















At last...i'm back...our trip runs smoohly...alhamdulillah....memang bestla bila pi paris..enjoy la..especially disneyland...my personal opinion pada town paris sendiri ok..cuma tak berapa best sebab kotor..sepatutnya diaorang ni jaga la sebab paris one of the kota yang glamer..bak kata iklan maybelline..london, paris, new york...even kalau compare london city dengan paris aku rasa london much much much better than paris in term of cleanliness,kesopanan orang UK lebih sikit dari orang sana...kalau driver kat sana ibarat driver malaysia la...even lintasan pejalan kaki hijau..driver kete selamba je jalan..kita yang pedestrian walk lak yang nak kena berenti..terbalik la sangat-sangat dengan sini...tapi yang lain ok la..best...cuma yang susah diaorang memang tak akan guna english even kalau terdesak...nak tak nak kita jadi macam ayam n itik...hehehe..nasib b4 pergi adala kami belajar basic2 french..so bolehla...apapun..next trip aku akan pergi lagi disney kalau ada masa..sb memang best gilerrrrrrrrrrrrr.....tp kalau paris city itself..maybe tidak kot..hehhhehehe...

9 comments:

AsLiNa said...

nurul, sini pun x bersih sgt..dan memang aku rasa org2 perancis ni agak kurang sopan..hehe.. banyak giler tempat hang lawat..sahar kata utk gambar yg lebih cantik, hang kena jugak beli kamera baru sempena kenaikan elaun 97%..kekekeke..

missselfridge said...

as...sgt la..tu kamera cap kucing jer..lgpun aku tak edit ngn photoshop..klu edit mmg akan terang n ok...sgt as..taik anjing merata...angin je aku

dal said...

disneyland mmg sgt best kan ... aku pegi yg 1st time sehari je. Yg 2nd time lantas terus 3 hari... sungguh emosi.

Paris city mmg gitu-gitu jer..dan begitu jua semua city-city di europe (macam aku pernah pergi kekeke .. aku agak jer la).

missselfridge said...

dal....mmg sgt best..tp aku dgr dah b4 ni paris kotoq sikit....tak patut la ngn kota glamer cam gitu...tp lain2 in europe aku tak tau...dgr kata europe cntik...mayb some of the places je kot..especially yg ala2 kota...

Red,Gold n Green said...

nurul..aku sor kan pasni ko pi jenjalan kat Rembau...heheheh...lg best....

missselfridge said...

are-t..aku nk p..jejalan rembau ..tp leh bg tiket flight tak??aku kompom akan p...hehhehehee

NoRMaTSuE said...

Nurul mesti ko ala2 'An evening in Paris' rishi kapoor n sharmila tagore...time kat atas 'tour eiffel' tu...hehehehe

missselfridge said...

nor...wow aku ingt cite tu..ala2 gak le..wekekeke

Helina said...

teringat hotel yg aku dan nor bermalam... sgt kotor kitchen dan bilik nor bocor air menitik kot...